Hop si eu, cu trotineta!…

Inca un blogger?? 🙂 Inca unul. Si bun, visez eu, care nu am trecut inca nici de hopul primei postari. Am scris si-am sters, iar am scris si iar am sters de vreo zece ori, pana am ajuns sa scriu si randurile astea si, daca nu apas repede pe ‘publish’, probabil ca vor avea si ele aceeasi soarta. Adevarul e ca e deja procedeu standard pentru mine, greu ma apuc de ceva, inceputul e o mare povara, tocmai pentru ca poarta in el responsabilitatea tuturor lucrurilor care vor veni dupa el. O data ce trec de asta, treaba merge… asa ca ma grabesc sa trec de piatra asta de hotar, ca sa zic si io ca m-am apucat de blog si ca trebuie sa ma tin de treaba, cu constiinciozitatea cuiva caruia ii plac lucrurile bine facute.

Daca nimeriti pe-aici, bun venit si spor la lectura! Si la joaca, implicit, ca noi cu asta ne ocupam!

8 thoughts on “Hop si eu, cu trotineta!…

    • Multumesc, Coca! Ma bucur de incurajari, avand in vedere ca abia acum incepe munca.Sotul meu face pronosticuri, vrea sa vada ce reusim, avand in vedere ca,pe langa circul nostru vesel de zi cu zi, se adauga si timpul si resursele pentru blog. 🙂 Eu ma tin tare, de multa vreme voiam sa ma apuc, dar, cum am marturisit, inceputurile sunt o povara pentru mine…

    • Pe ce post sa angajez pe cineva? ca si eu m-am gandit ca nu mi-ar strica un ajutor, se pare insa ca sunt insubstituibila. 🙂 Cel putin asa ma lasa sa cred ai mei. ‘Mami, TU faci cea mai buna pizza!’ (am o reteta buna de blat, hihi…) , iar sotul …’Draga, nu ma pune pe mine, TU faci pozele cel mai bine… posteaza TU, eu nu ma pricep la descrieri si povesti, TU discuta cu clientele, nu vezi ca-s 90% mamici ? tu stii ca nu stau eu la taclale cu femeile…si-apoi site-ul e JULIA Toys, asa ca e vorba despre TINE, TU esti persoana cea mai potrivita’ . 🙂 .

      • pai, de exemplu, la partea cu blogul. cu postarea fotografiilor sau a textelor. eu cred ca la toate site-urile astea celebre [cum sunt cele culinare, de exemplu] muncesc mai multi oameni. nu este posibil ca un produs atat de bun sa fie rezultatul muncii unei singure persoane. pentru ca nu are timp, in primul rand, sa faca atatea.

        • Nu stiu ce sa va spun, nu stiu cum e in ‘casa’ altora, pentru simplul motiv ca nu am fost in culisele altui site de mai mare anvergura decat al meu. Ceea ce facem noi e relativ micut, iar un ajutor extern nu stiu cat m-ar ajuta, mai ales la ceea ce sugerati Dvs. Singura mea nadejde e ca nu peste mult timp (nu destul de mult, pentru mine!) vor implini copiii 18 ani, vor pleca la facultate si eu voi avea mai mult timp sa dedic site-ului si blogului… 😀

Lasati un comentariu

