Sa ne jucam de-a imbratisarea…

Astazi copiii ne-au uimit.Au creat propriul lor joc, in care ne-au antrenat si pe noi, asa ca ne-am imbratisat, am ras si ne-am iubit. Cate unul din ei era static, pe post de ‘imbratisator’, iar ceilalti doi i se aruncau pe rand in brate,alergand. Copiii nostri nu voiau jucarii, erau satui de jocuri si activitati, voiau imbratisari si au stiut cum sa le ceara si sa le ofere. Atat de multa deschidere, zambete, seninatate si emotie intr-un gest simplu, pe care nu il poti face altfel.

Ati fost imbratisati astazi? Ati imbratisat pe cineva? Daca nu, e timpul sa va jucati si voi ca noi, de-a imbratisarea. 🙂

2 thoughts on “Sa ne jucam de-a imbratisarea…

  1. Desi sunt , poate, intrebari retorice , noi raspundem: DAAAA :)!
    Pupicii, imbratisarile, tinutul in brate (chiar si la varste mai mari) sunt vitale pentru cei copilasi.
    De multe ori, il imbratisez pe unul si celalalt, care se juca si nu ne baga in seama, vine repede: “cum, pe mine , nu??” :)Cel mic asa intelege iubirea: vine, ma imbratiseaza si imi spune: “te ubec mami, imi place de tine!”…deci cuvantul iubire e strans legat de pupici si imbratisari.
    vreau sa auda cat de des de la noi;” te iubesc” . ii imbratisam si ii sarutam, noi parintii, cat de des putem…
    Si ne place si joculetul cu ” cupa dragostei” , din cartea “Ascultarea de bunavoie” de KAy Kuzma. ICand copilasul e nervos, agitat, suparat…asa…parca fara motiv, ii spui…:” stii, sufletelul tau semana cu o cupa, un pahar urias….care s-a golit si de aceea te simti asa nefericit… si parca te razbuni pe noi…nu ai vrea sa il umplem?” si ii oferi pupici si imbratisari multe , multe… sigur, el ia totul ca un joc….dar e grozav…chiar merge!! si il intrebi:” s-a umplut? ” 🙂 si copilul spune:’inca nu!!” ei, nnoi ne jucam asa uneori….eu nu cred ca sunt copii care sa spuna ca sunt imbratisati si pupati prea des :)…sigur ,, nu ma refer la adolescenti :D. acestia s-ar putea simti sufocati 🙂

    • Cand i-am vazut pe copii ieri,sa stii ca mi-am amintit si de Kay Kuzma, si de Ross Campbell, cu cele 5 limbaje ale iubirii despre care a vorbit el, intre care sunt limbajul si apropierea fizica. Pesemne ca rezervorul afectiv le era gol ( cupa dragostei…) si se cerea o reumplere…

Lasati un comentariu

