Cutia cu lumina – partea a doua

Daca tot avem un lightbox acum,  suntem in cautare de cat mai  multe idei pentru a diversifica materialele. Astazi m-am jucat cu culori si uleiuri, cautand o solutie accesibila si mai putin costisitoare decat produsele de acest gen, care pot fi gasite in comert.DSCF4932

Am folosit urmatoarele materiale:

  • recipiente din sticla mici (ca cele folosite la margelute pentru designerii de bijuterii, care achizitioneaza materia prima vrac, in sticlute asemanatoare – cred ca sunt de gasit pe site-uri cu materiale pentru hobby. In lipsa de altceva, orice borcanel din sticla de la Hipp poate fi folosit cu succes!)
  • apa plata
  • ulei de floarea-soarelui,alimentar
  • glicerina
  • acuarele
  • glitter de mai multe culori

DSCF4925

Nu am respectat proportiile de apa si ulei / apa si glicerina la toate borcanele, pe unele le-am facut doar cu ulei, de exemplu. Dupa ce am umplut sticlutele, am lipit capacelele cu superglue, ca sa ma asigur ca spiritul de aventura si curiozitatea copiilor de a le explora se limiteaza la partea exterioara a acestora! :))

_MG_9274

Mi-a luat cam jumatate de ora toata activitatea si m-am straduit sa le termin pana au venit copiii de la scoala si gradinita, asa incat cand au ajuns acasa, au avut parte de o mica surpriza!:)  Diseara le vom incerca pe lightbox, acum ne-am multumit sa le privim in zare, la lumina…

_MG_9272

Dupa ce ne-am jucat, am cautat si o casuta pentru sticlute, pentru ca nici nu e placut sa gasesti prin casa tot felul de lucruri marunte, mai ales cand sunt din sticla, asadar casante, dar si pentru ca trebuie sa stim ca toate lucrurile au locul lor si ca organizarea ne simplifica mult viata si chiar ne ajuta sa economisim timpul. Mai mult, cand vor dori sa priveasca sticlutele cu culori, stiu ca acestea vor fi de gasit in casuta lor, in cutia portocalie. 🙂

_MG_9287

Lasati un comentariu

