Reguli de joc – Bibi Blocksberg : Das verflixte Hexenkraut Schmidt

dfh1

Bibi Blocksberg : Das verflixte Hexenkraut Spiel

Vrajitoarea sefa, Mania, a racit foarte tare. Bineinteles, asta le-a facut pe toate celelalte vrajitoare sa-i pregateasca un cocktail vindecator, fara de care o vrajitoare bolnava nu ar fi de nici un folos. Asa ca toate merg pe muntele Blocksberg unde creste iarba vrajitoarelor, pentru a o culege.Tot pe-acolo, insa, creste si iarba diavolului, care e atat de puternica si deranjanta, incat le da peste cap pana si pe vrajitoare! Sa vedem, totusi, cine reuseste sa adune doua verdeturi din iarba vrajitoarelor, pe care sa le arunce primul in cazanul pentru cocktail.

dfh2

Pregatirea pentru joc

Fiecare jucator isi alege o figurina si o aseaza pe plansa de joc,la punctul de start. Apoi fiecare va alege doua cipsuri de aceeasi culoare ca piesa care ii reprezinta in joc, cipsuri care sunt cele doua verdeturi din iarba vrajitoarelor. Aleatoriu se vor aseza cipsurile pe spatiile de joc, asa incat sa nu fie doua cipsuri pe acelasi rand. Cipsul negru va fi asezat pe randul verde-negru.
Cine poate spune cel mai repede „Bibi Bocksberg” fara sa se incurce va incepe jocul.

Jucatorul care e la rand arunca zarul si se va muta atatea spatii de joc cate puncte sunt indicate pe zar. Cand jucatorul ajunge pe un camp pe care se gaseste unul din cipsurile lui (de aceeasi culoare cu pionul de joc), are voie sa-l ia si sa-l puna pe masa in dreptul sau. Daca pe spatiul de joc pe care ajunge se gaseste un cips al altui jucator, atunci va trebui sa-l mute pe acesta un spatiu inainte sau inapoi, dupa cum doreste.
Daca un jucator aterizeaza pe spatiul pe care se gaseste iarba diavolului, va fi atat de ametit de efectul ei puternic, incat va ramane prins acolo, pana va arunca pe zar „unu” sau simbolul ierbii diavolului, punctul negru. Cand se arunca pe zar ‘unu’, jucatorul are voie sa mearga un spatiu inainte sau inapoi, iar cand pica pe zar simbolul ierbii diavolului, punctul negru, atunci jucatorul are voie sa mute cipsul negru pe un alt spatiu de joc, la alegere,pentru a bloca si pe alti jucatori sau pentru a intinde capcane in care sa cada acestia la turele viitoare. Cand un jucator intalneste pe spatiul de joc un cips care este al sau, bineinteles ca il poate pastra,punandu-l pe masa n dreptul sau.
Va castiga jucatorul care, avand deja cele doua cipsuri in dreptul lui pe masa, dupa o aruncare cu zarul va ajunge exact pe spatiul de joc de sus, unde este cazanul pregatit pentru cocktailul cu iarba vrajitoarelor (are deja cele doua verdeturi si a ajuns la locul potrivit).

Varianta de joc: cand se joaca in doi, jucatorii ar putea juca cu 4 cipsuri (in doua culori) si cu o singura figurina. Jocul dureaza mai mult asa, e usor mai complicat, asadar si mai interesant.

Daca sunteti interesati de achizitionarea acestui joc, il puteti gasi uneori la noi, sh, pe pagina de facebook Julia Toys si pe profilul privat Julia Dahman, pe care apar albumele cu jocuri de vanzare.

Joaca frumoasa va dorim! Creati amintiri! ❤

Lasati un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s