Reguli de joc – Spinnengift und Krötenschleim / Kosmos

Un spiridus nastrusnic s-a strecurat in bucataria vrajitoarelor si a intors toate lucrurile cu susul in jos. Vrajitoarele trebuie sa isi puna mintea la contributie, pentru a identifica ingredientele de care au nevoie la prepararea potiunilor magice care le vor ajuta sa elibereze monstrii in lume.

  • Varsta : de la 6 ani
  • Durata de joc : 30 minute
  • Jucatori : 2-4

Scopul jocului este ca fiecare din cei 7 monstri sa fie eliberati, in urma introducerii jetoanelor magice in cazanul vrajitoarelor.

DSCF3668

 

Ce contine jocul:

  • 18 carduri cu ingrediente magice, respectiv:
    • 3 Venin de paianjen
    • 3 Otrava de broasca raioasa
    • 3 Excremente de soarece
    • 3 Putoare de ciuperci salbatice
    • 3 Duhoare de varza murata
    • 3 Radacina mucegaita.
  • 5 carduri cu imaginea unui spiridus
  • 25 jetoane magice galbene, rotunde cu 1, 2, 3, 4 sau 5 gauri
  • Cazanul vrajitoarelor, al carui capac arata ca o pusculita
  • 7 monstri galbeni, care trebuie eliberati din cazanul vrajitoarelor
  • 4 vrajitoare cu culoare verde, albastru, galben si rosu
  • 42 carduri cu amulete vrajitoresti
  • Un zar care are desenate toate ingredientele magice
  • Tabla de joc.

Instructiuni de joc:

Pregatirea pentru joc:

  • Cele 25 jetoane magice (galbene) sunt plasate pe tabla de joc in campurile rotunde libere in mod aleatoriu.
  • Fiecare jucator isi alege o figurina vrajitoare de o culoare si o plaseaza langa un jeton magic cu o singura gaura rotunda.
  • Cele 18 cartonase cu ingrediente si cele 5 cartonase cu spiridus sunt amestecate si sunt plasate in jurul tablei de joc cu fata in jos. Inainte de inceputul jocului, sase cartonase sunt intoarse aleatoriu cu fata in sus timp de 10 secunde, pentru ca toti jucatorii sa le retina pozitia, apoi sunt intoarse cu fata in jos la loc.
  • Cele 42 carduri cu puncte sunt plasate intr-un colt langa tabla.

Sa inceapa jocul! Cel mai mic jucator da cu zarul, jucatorii vor continua apoi in ordinea acelor de ceasornic. Acesta va trebui sa identifice printre cardurile cu ingrediente pe acela care se gaseste pe zar. Deoarece vrajitoarea lui este in pozitia de inceput si se afla in dreptul unui jeton cu o singura gaura, da cu zarul o singura data. Daca a nimerit, jucatorul:

  • ia jetonul galben si il va introduce in cazanul vrajitoarelor,
  • primeste 1 punct si
  • isi deplaseaza vrajitoarea spre un alt jeton magic.

In cazan se vor introduce, pe rand, cate unul dintre cei sapte monstri cu fata in jos si se va pune capacul cazanului care arata ca o pusculita. Jetoanele magice colectate de un jucator se vor introduce in cazan, pana cand monstrul cade din cazan pe dedesubt.

Jucatorul care va elibera monstrul il va lua in dreptul sau. Este nevoie de minim 2 jetoane pentru a elibera un monstru, dar, unele cazuri, monstrii cad si cu 6 jetoane, in functie de modelul de monstru.

Pe rand, jucatorii trebuie sa identifice 1-5 ingrediente in functie de valoarea indicata de jetonul magic langa care se afla pionul vrajitoare. Pentru aceasta,se va arunca zarul si se va intoarce pe rand cardul cu ingredientul corespunzator. Daca a nimerit pozitia ingredientului, da din nou cu zarul pana intoarce atatea ingrediente cat arata jetonul magic de langa vrajitoare.

Jucatorul care a intors ingredientul/ingredientele cu succes:

  • colecteaza un punct pentru fiecare ingrediente de la 1-4 si 2 puncte pentru fiecare 5 ingrediente indicate de jetonul magic
  • colecteaza jetonul magic, pe care il introduce in cazan. In functie de monstrul din cazan si de cate jetoane magice au fost deja introduse, ultimul jeton poate elibera sau nu monstrul, caz in care acest jucator colecteaza monstrul si un punct in plus. Un alt monstru este introdus cu fata in jos in Cazan.
  • muta vrajitoarea catre un alt jeton magic. Daca vrajitoarea nu se afla langa un jeton magic sau daca jucatorul prefera sa se deplaseze catre un jeton de o alta valoare (pentru ca de exemplu nu stie pozitia atat de multor ingrediente la inceputul jocului), vrajitoarea sa poate fi mutata 1 sau 2 spatii goale, inainte de a incepe identificarea ingredientelor magice chiar daca ajunge langa o alta vrajitoare.

Daca nu identifica ingredientul, jucatorul se opreste si urmatorul jucator e la rand, acesta va beneficia si de jetoanele magice existente deja in cazan. Daca intoarce unul dintre cei 5 spiridusi, nu numai ca isi pierde randul, dar va trebui sa cedeze si un punct dintre cele deja acumulate.

Pe parcursul jocului, cardurile cu ingrediente raman intoarse cu fata in sus pana la finalul randului unui jucator. La finalul randului sau, fiecare jucator intoarce cardurile ingredient cu fata in jos. In situatia in care pe zar apare un ingredient care deja este intors cu fata in sus, jucatorul trebuie sa caute un alt ingredient.

Jocul se finalizeaza atunci cand cei sapte monstri sunt eliberati din cazan.

La final, va castiga jucatorul care a strans cele mai multe puncte: 1 jeton = 1 punct, la care se adauga 1 monstru = 1 punct

La egalitate de puncte, va castiga jucatorul care a strans cei mai multi monstri.

Daca sunteti interesati de achizitionarea acestui joc, il puteti gasi uneori la noi, sh, pe pagina de facebook Julia Toys si pe profilul privat Julia Dahman, pe care apar albumele cu jocuri de vanzare.

Joaca frumoasa va dorim! Creati amintiri!

Lasati un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s