Reguli de joc- Sforrr, sforrr…/Schmid

DSCF4428

Cine poate sa doarma, gratie vecinilor „draguti”? O bataie cu pernele impotriva oricarei forme de zgomot!

  • Jucatori: 3-5
  • Varsta: 6-99

Continutul jocului:

  • 65 carti de joc
  • 50  perne

DSCF4430

Scopul jocului: Toti incearca sa doarma macar 12 ore. Ar fi posibil, daca nu ar exista dragii de vecini… In continuu somnul odihnitor e deranjat de zgomote enervante. Cartile zgomotoase zboara peste cartile sforaitoare si peste cele cu perne confortabile! O ora de somn e simbolizata printr-o pernuta. Cine reuseste sa adune 12 pernute castiga jocul.

Pregatirea jocului:  Se vor amesteca toate cartile. Fiecare jucator va primi 3 carti in mana, care vor fi tinute secrete celorlalti. Cartile ramase se vor pune in teanc pe masa, cu fata in jos.

Cartile:

  • Cartile sforaitoare, ca semne ale unui somn profund, se vor pune intr-un teanc separat. Cu aceste carti se va initia propriul teac si peste ele se vor pune cartile zgomotoase de la vecini. Doar pe cartile sforaitoare se pot pune…DSCF4437
  • Cartile cu perne odihnitoare. Acestea arata 1, 2 sau 3 perne si permit jucatorului care e pe tura sa ia acel numar de pernute. Aceste carti cu pernute au voie sa fie puse in teancul propriu doar daca exista deja deasupra o carte sforaitoare sau cu perne odihnitoare.DSCF4438
  • Cele mai multe carti zgomotoase au rolul de a deranja somnul vecinilor din stanga. Aceste carti zgomotoase au voie sa fie puse pe cartile sforaitoare sau cartile cu perne ale vecinului din stanga.DSCF4439
  • Cartile cu fulgere sunt o exceptie. Aceste carti zgomotoase pot fi puse pe teancul de joc al oricarui jucator , la alegere.

DSCF4440

Cum se joaca: Cel mai treaz jucator, care va striga primul „Eu!”, va incepe jocul.

Intai va trage fiecare, pe rand, cate o carte din teancul de pe masa si apoi trebuie sa joace una din carti. Pentru aceasta sunt patru modalitati:

  1. Se poate pune o carte sforaitoare pe propriul teanc, pentru a-l incepe ( va fi prima carte din teancul care se va forma treptat) sau pentru a acoperi o carte zgomotoasa straina, pusa pe propriul teanc de un vecin „dragut”.
  2. Se poate pune o carte cu perne odihnitoare pe o carte cu perne anterioara sau pe o carte sforaitoare, tot in propriul teanc. Pentru aceasta se vor incasa pernele aferente numarului de perne de pe ultima carte cu perne pusa in teanc.
  3. Se poate pune o carte zgomotoasa pe o carte sforaitoare sau pe o carte cu perne odihnitoare pe teancul vecinului din stanga. Astfel, somnul lui va fi deranjat.
  4. Se poate pune o carte la alegere pe un alt teanc (care se va forma pentru aceasta situatie) de pe masa, in cazul in care niciuna din primele 3 actiuni nu e posibila.

Deseori va trebui cantarita decizia de a deranja pe vecinul din stanga, in comparatie cu cea de a incasa pernute odihnitoare.

Daca teancul de carti din mijlocul mesei se termina inainte de finalizarea jocului, teancul cu toate cartile respinse la Nr.4 si teancurile proprii ale jucatorilor, mai putin cartea de deasupra (care va ramane in dreptul jucatorilor), se vor amesteca si vor forma noul teanc de carti din mijlocul mesei, pana la finalul jocului.

Sforaitul invingatorului: Jocul se termina cand unul din jucatori a adunat 12 sau mai multe pernute odihitoare. Sforaituri puternice vor acoperi acum chiar si cele mai enervante zgomote… 🙂

Daca sunteti interesati de achizitionarea acestui joc, il puteti gasi uneori la noi, sh, pe pagina de facebook Julia Toys si pe profilul privat Julia Dahman, pe care apar albumele cu jocuri de vanzare.

Joaca frumoasa va dorim! Creati amintiri!

Lasati un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s